We notice you are using an old internet browser. Our website is optimised for more up to date browsers. Updating your browser will  greatly improve your shopping experience!

0

Total DKK 0.00
Saving DKK 0.00

Close Basket

Leveringsomkostninger og detaljer

Levering tager normalt 3-5 arbejdsdage efter bestilling af ordren. Vent dog med at kontakte vores kundeserviceafdeling før der er gået 7 dage.

Kurerfirmaet der afsender din ordre til Danmark er DPD.

Ved modtagelse kan det være nødvendigt at kvittere for din pakke. Hvis du ikke er hjemme når pakken afleveres, vil der blive efterladt et kort der gør det muligt at arrangere en ny leveringsdato med kurerfirmaet.

Hvis du har spørgsmål angående leveringen af din ordre, send da venligst en e-mail customerservices.denmark@mandmdirect.com eller ring til vores kundeservicehjælpelinje på

+44 (0) 1568 61 83 53

*Dette er et UK telefonnummer, opkald bliver afkrævet efter din internationale sats.

Når du e-mailer os, husk da venligst at inkludere dit ordrenummer (hvis det kendes) og dit fulde navn og adresse.

Leveringsomkostninger

Automatic FREE standard delivery over DKK750

Konverteringssats

Momsen i de fleste europæiske lande er højere end Storbritanniens momssats på 20 %. Vores konverteringssats tager derfor hensyn til dette, for at genspejle de stigende europæiske afgifter, som vi er nødsaget til at betale. Eksempelvis er momssatsen sat til 25 % i Danmark.

Important information about changes to your advice note in the parcel

In an effort to move to a more paperless solution over the next 12 months we will be moving away from including a paper copy of your advice note (description of what is on your order and any returns information) in your parcel.

What this will mean for you?

Your dispatch note which includes, order and returns information will be emailed to you. We are rolling this change out over the next 12 months so the meantime you might get a paper copy and an email.

If your parcel does not have a paper advice note in it then this means it has only been emailed to you, you will need to check your dispatched email which is the email sent to you when your parcel has left our warehouse.