We notice you are using an old internet browser. Our website is optimised for more up to date browsers. Updating your browser will  greatly improve your shopping experience!

0

Total DKK 0.00
Saving DKK 0.00

Close Basket

Back

Returvarer- og tilbagebetalingspolitik

Vi sigter efter at behandle alle returvarer inden for 7 dage efter modtagelse, men lad der venligst gå op til 14 dage for din tilbagebetaling.

We have a no quibble 28 day returns policy. We hope you love your items but if you're not happy for any reason you can return them to us within 28 days of receipt of your parcel.

Alt du skal gøre er, at udfylde returneringsseddelen på din følgeseddel med tydelig angivelse af hvilken vare du vil returnere. Vi vil derefter tilbagebetale det beløb, som oprindeligt blev trukket på dit betalingskort. Hvis du har forlagt din følgeseddel, skal du blot vedlægge et følgebrev med dit fulde navn og adresse sammen med dine krav.

For at returnere din pakke til os, benyt da dit lokale postvæsen og spørg efter standard leveringsservice. Husk at sikre dig, at du vælger ekstra erstatning, hvis det er muligt - dette vil sikre, at du er tilstrækkeligt dækket i tilfælde af, at din pakke går tabt under transporten .Vi vil med glæde refundere prisen på din porto, hvis den vare du returnerer, er defekt eller er blevet sendt et forkert sted hen. MandMDirect kan ikke holdes ansvarlige for returvarer, der er gået tabt i posten. Derfor bedes du gemme din kvittering, som bevis for portoen.

Returneringsadressen er:
MandMDirect - Denmark
PO Box 319
Hereford
Herefordshire
HR1 9JW
United Kingdom

Important information about changes to your advice note in the parcel

In an effort to move to a more paperless solution over the next 12 months we will be moving away from including a paper copy of your advice note (description of what is on your order and any returns information) in your parcel.

What this will mean for you?

Your dispatch note which includes, order and returns information will be emailed to you. We are rolling this change out over the next 12 months so the meantime you might get a paper copy and an email.

If your parcel does not have a paper advice note in it then this means it has only been emailed to you, you will need to check your dispatched email which is the email sent to you when your parcel has left our warehouse.