Søg
Log ind Hej
Min konto
Min konto
I alt DKK0.00
Sparer DKK0.00

Vilkår og betingelser

Februar 2023

1. Disse vilkår og betingelser

1.1 Hvad disse vilkår og betingelser dækker. Denne side, sammen med referencerne beskrevet i den, skitserer vilkår og betingelser for køb af varer fra vores hjemmeside. Hvis du i stedet ønsker at forstå, hvordan vi administrerer dine personlige data, kan du se vores Privatlivspolitik.

1.2 Relevansen for disse vilkår og betingelser. Læs venligst disse vilkår og betingelser omhyggeligt, før du sender en ordre til os. De forklarer, hvordan vi vil behandle din ordre, behandle din betaling, levere din varer, hvad du skal gøre hvis du oplever et problem samt andre vigtige informationer.

Hvis du mener, at der er en fejl i disse vilkår og betingelser, bedes du skrive til os på customerservices.denmark@mandmdirect.com.

1.3 Ændringer til disse vilkår og betingelser. Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i disse vilkår og betingelser fra tid til anden for at afspejle ændringer i relevante love og regler, for at implementere 'god praksis' eller for at forbedre effektiviteten af vores bestillings- og leveringsprocesser. Vi vil altid vise den seneste version af disse vilkår og betingelser på denne hjemmeside. Den version af vilkår og betingelser, der vises på vores hjemmeside på det tidspunkt, du afgiver din ordre, vil være de vilkår og betingelser, der gælder for dig.

1.4 Definitioner. I disse vilkår og betingelser gælder følgende definitioner:

  • "kontrakt" betyder den juridiske aftale mellem os og dig for salg af varer i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser;
  • "kunde", "dig", "din" betyder en person, der køber varer hos os;
  • "varer" betyder de varer, der vises på denne hjemmeside, og som er tilgængelige for køb;
  • "ordre" betyder det udvalg af varer, som du kan vælge at købe fra denne hjemmeside i en enkelt transaktion;
  • "vi", "os", "vores" betyder Stylepit, et fuldtejet datterselskab af MandM Direct Limited, et selskab registreret i England og Wales med firmaregistreringsnummer 05069228, registreret kontor på Clinton Road, Leominster, Herefordshire HR6 0SP, Storbritannien, og registreret momsnummer på GB 299 1526 60; og
  • "skrift","skrevet" betyder alle former for korrespondance, inklusive e-mails.

2. Kontakt os

2.1 Sådan kontakter du os. Du kan kontakte vores kundeserviceteam på customerservices.denmark@mandmdirect.com. Alternativt kan du skrive til os på Stylepit, ℅ MandM Direct Limited, Clinton Road, Leominster, Herefordshire, HR6 0SP, Storbritannien.

2.2 Hvis der er noget galt med din ordre. Hvis nogen af de varer, du modtager, er defekte eller er blevet beskrevet forkert, har vi pligt til at erstatte eller reparere dem, eller give dig fuld tilbagebetaling. Gælder dette for dig, så kontakt os hurtigst muligt på customerservices.denmark@mandmdirect.com med oplysning om dit navn, ordrenummer og en beskrivelse af, hvad der er galt med varerne. Hvis varerne er defekte, må du ikke selv forsøge at reparere dem. I visse tilfælde kan du blive bedt om at bevise, at fejlen ikke er opstået efter modtagelsen. Hvis du bliver bedt om at returnere varerne til os, beder vi dig følge vores returneringsvejledning. Vi betaler fragten, hvis varerne viser sig at være defekte eller forkert beskrevet. I andre tilfælde skal du selv betale.

Alternativt, hvis vi har sendt dig de forkerte varer, refunderer vi dig det fulde beløb. For at kunne foretage denne tilbagebetaling vil vi dog først kræve returnering af de forkerte varer. Vi betaler portoen, hvis varerne virkelig er forkerte, ellers skal du selv betale. For information vedrørende returnering, se venligst vores returneringsvejledning.

2.3 Sådan opretter du en reklamation. Hvis du ønsker at oprette en reklamation, kan du skrive til os på Stylepit Customer Complaints Department, ℅ MandM Direct Limited, Clinton Road, Leominster, Herefordshire HR6 0SP, Storbritannien eller sende en e-mail til customerservices.denmark@mandmdirect.com, oplyse dit ordrenummer og de fulde oplysninger om din reklamation. Vi svarer inden for 14 dage efter modtagelsen af dit brev eller din e-mail med et forslag til løsning.

2.4 Hvis vi ikke kan løse reklamation. Hvis vi ikke er i stand til at løse din reklamation via vores interne klageprocedure, kan du bruge European Online Dispute Resolution Platform (ODR-platform).

2.5 Sådan kontakter vi dig. Hvis vi har brug for at kontakte dig om din ordre, eller besvare en forespørgsel eller klage, vil vi gøre det telefonisk eller ved at skrive til dig på den e-mail eller postadresse, du har oplyst til os.

3. Afgiv en ordre

3.1 Nødvendig information. Bestillingsprocessen kræver, at du giver os visse oplysninger, for eksempel dine leveringsoplysninger, kontaktoplysninger, størrelse og farvevalg osv. Vi kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlige for nøjagtigheden og fuldstændigheden af de oplysninger, du giver. Derudover, hvis du giver ufuldstændige eller forkerte oplysninger, kan vi annullere din ordre (se afsnit 9) og opkræve et ekstra gebyr for at kompensere os for det ekstra arbejde, der er påkrævet.

3.2 Accept af din ordre. Din ordre vil betragtes som værende accepteret, når vi sender dig en bekræftelse via e-mail, herefter vil en kontrakt være gældende mellem dig og Stylepit.

Du vil eje de bestilte varer når du har betalt for din ordre. Betalingen vil opstå ligeså snart din ordre sendes fra vores lager. Vær dog opmærksom på, at vi påtager os ansvaret for varerne, indtil vi fysisk har leveret dem til dig, eller til en anden person, som du har givet tilladelse til at modtage på dine vegne.

3.3 I tilfælde af, at vi ikke kan acceptere din ordre. Hvis vi ikke er i stand til at acceptere din ordre, vil du blive informeret og din betaling vil ikke gå igennem. Der er en række grunde til, at vi muligvis ikke kan acceptere din ordre, det kan f.eks. Være følgende:

  • Din betalingsmetode ikke opfylder vores sikkerhedskrav;
  • At vi har identificeret en fejl i prisen eller beskrivelsen af varerne;
  • Din konto er blevet suspenderet eller afsluttet af en grund;
  • At vi med god grund tror, at du køber varer fra os med den hensigt, at videresælge dem (se afsnit 4.7);
  • Vi er ikke i stand til at overholde en leveringsfrist du har angivet; eller
  • Der er uventet begrænsninger på vores ressourcer, som vi ikke har kunne forudset.

3.4 Dit ordrenummer. Når vi accepterer en ordre, tildeler vi den et unikt nummer og bekræfter dette over for dig. Bekræft venligst med dette nummer, hver gang du kontakter os om din ordre.

3.5 Krav om minimumsalder. Vi accepterer ikke bestillinger fra personer under 16 år. Ved at afgive en ordre hos os bekræfter du, at du er fyldt 16 år.

4. Vores varer og priser

4.1 Billeder på vores hjemmeside. Billederne af vores varer (inklusiv emballagen) som bliver vist på vores hjemmeside, er kun til et illustrative formål. Vi gør naturligvis vores bedste for at vise farverne nøjagtigt, dog kan vi ikke garantere, at kundens enhed viser de korrekte farver og derfor kan nogle varer afvige lidt fra de viste billeder. Ligeledes kan du opleve, at størrelser, vægte, kapaciteter, dimensioner og mål angivet på vores hjemmeside også kan afvige.

4.2 Bestilling af den korrekte størrelse. Du er ansvarlig for at tage dine egne mål og sikre, at disse mål er korrekte. Derudover bør du altid tjekke den relevante produktside på hjemmesiden, da alle oplyser sin egen størrelsesguide. Du kan også finde mere generel information i vores størrelsesguide.

4.3 Autencitet. Alle varer, der sælges via vores hjemmeside, er hentet direkte fra den respektive producent og er således fuldkommen legitime og autentiske.

4.4 Priser. Varens pris - inklusive den aktuelle sats for merværdiafgift ('moms') - vises tydeligt på bestillingssiderne på denne hjemmeside sammen med de anbefalede detailpriser, som anbefalet af vores mærker/leverandører. Vi udviser al rimelig omhu for at sikre, at priserne vises korrekt. Det er dog muligt, at der fra tid til anden kan vises forkerte priser op mod varer.

Hvis en vares korrekte pris på bestillingstidspunktet er mindre end den pris, der er vist på hjemmesiden, opkræver vi det lavere beløb. Men hvis en vares korrekte pris på ordre tidspunktet er højere end den pris, der er vist på hjemmesiden, vil vi kontakte dig for instruktion, inden vi godkender din ordre. Uanset, hvis vi accepterer en ordre, hvor en prisfejl er indlysende og umisforståelig og med rimelighed kunne være blevet anerkendt af dig som forkert, forbeholder vi os retten til at annullere ordren, refundere eventuelle betalte beløb og anmode om returnering af alle varer, der allerede er afsendt.

Hvis du mener, at du er blevet forkert opkrævet, bedes du kontakte os omgående, så vi kan undersøge sagen.

4.5 Betalingsmetoder. Under din bestilling vil du blive bedt om, at give detaljer vedrørende hvordan du ønsker, at betale. Vi acceptere betaling via Mastercard, Visa and Visa Debit, Apple Pay og MobilePay (Vær opmærksom på, at du allerede skal have installeret Mobilepay appen på din telefon, såfremt du ønsker denne betalingsmetode).

Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når vi sender din ordre fra vores varelager.

Hvis din betaling bliver afvist af din kreditkortudbyder eller bank, kan de opkræve et gebyr fra dig. Dette er uden for vores kontrol.

Bemærk venligst, at vi ikke gemmer kreditkortoplysninger, og at disse oplysninger behandles på vores vegne af en autoriseret tredjepart, som også laver svindelkontrol.

Vi tager også imod betalinger med Klarna. Vilkår og betingelser for betaling med Klarna finder du her.

4.6 Multikøbstilbud. Fra tid til anden kan vi lave tilbud om flerkøb, for eksempel "Køb et, få et gratis". Multikøbstilbud kan ikke bruges på permanent reducerede varer, salgsvarer eller mærkekoncessioner. Hvis du har brug for en tilbagebetaling eller ombytning af varer, der var omfattet af et tilbud om flerkøb, skal alle varer (inklusive dem, du ellers ville beholde) returneres til os. De varer der er gratis eller nedsatte kan ikke refunderes alene. Når vi laver et tilbud om flerkøb, forbeholder vi os desuden retten til at anvende yderligere vilkår og betingelser, som vil blive tydeliggjort på det tidspunkt. Vi forbeholder os også retten til at trække eller ændre tilbud til enhver tid uden varsel. Der vil ikke være mulighed for udbetaling af kontanter.

4.7 Videresalg af varer. Vi leverer kun varer til kunders personlige, egen og private brug. Derfor, hvis vi med rimelighed tror, at du køber varer fra os med den hensigt at videresælge dem, forbeholder vi os retten til:

  • at nægte at godkende, eller efterfølgende at annullere din ordre; eller
  • at behandle din ordre, som om du køber varer med det formål at levere til en kommerciel virksomhed, i hvilket tilfælde du ikke vil blive anset for at være en "forbruger" i henhold til Consumer Contracts Regulations 2013 eller Consumer Rights Act 2015, og du vil derfor ikke drage fordel af eventuelle tilsvarende juridiske rettigheder. Derudover:
    • du vil ikke have ret til at annullere din ordre i henhold til punkt 8;
    • kun hvis varerne viser sig at være defekte eller forkert beskrevet, kan de returneres til os, og så skal dette ske inden for 7 dage;
    • du er ansvarlig for at betale porto omkostningerne i henhold til afsnit 2.2;
    • du vil ikke være berettiget til at tilmelde dig Ubegrænset Levering (se afsnit 7.9), og hvis du allerede er medlem, vil dit medlemskab blive annulleret med det samme; og
    • vi forbeholder os retten til at opkræve et rimeligt ekspeditionsgebyr for at behandle returneringen.

5. Din ret til at foretage ændringer

5.1 Dine rettigheder. Hvis du ønsker at ændre din ordre, før vi har leveret den til dig, bedes du kontakte os på customerservices.denmark@mandmdirect.com. Vi giver dig besked, hvis ændringen er mulig. Hvis det er muligt, vil vi informere dig om eventuelle resulterende ændringer i prisen på ordren, leveringstidspunktet eller andet, som vil blive nødvendigt som følge af din ønskede ændring, og bede dig bekræfte, om du ønsker at fortsætte. Hvis vi ikke kan foretage ændringen, eller konsekvenserne af at foretage ændringen er uacceptable for dig, kan du annullere din ordre (se afsnit 8).

Bemærk især, at vi ikke er i stand til at annullere eller ændre en ordre, når den er blevet videregivet til vores lagerteam til behandling: Dette forhindrer dig dog ikke i at annullere og returnere varerne til os, når du har modtaget dem. For yderligere information, se venligst vores returneringsvejledning.

6. Vores ret til at foretage ændringer

6.1 Ændringer til varer. Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer af varer for at følge relevante love og regulatoriske krav, eller med henblik på mindre tekniske justeringer og forbedringer. Disse ændringer vil ikke væsentligt ændre varerne eller påvirke din brug af dem.

6.2 Tilbagetrækning af specialtilbud. Vi forbeholder os retten til til enhver tid at trække ethvert tilbud, særlige kampagner eller kampagnekoder tilbage uden varsel.

6.3 Udsolgte varer. Hvis alle varer i en ordre er udsolgt, forbeholder vi os retten til at annullere din ordre, hvilket vil resultere i, at du ikke vil blive opkrævet (se afsnit 9). Hvis en eller flere varer i din ordre er udsolgt, vil du få besked omkring dette, vi vil dog levere resten af din ordre, som du vil blive påkrævet for. Du bevarer retten til, at annullere resten af din ordre i overensstemmelse med punkt 8.

7. Levering

7.1 Leveringssteder. Denne hjemmeside er primært til salg af varer i Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne), men levering til Sverige er også muligt. For andre destinationer, se venligst vores Leveringsside.

7.2 Leveringsomkostninger. Omkostningerne ved levering, inklusive toldafgifter, vil være som vist på vores hjemmesides sektion om levering. Du vil dog være ansvarlig for at overholde alle love og regler i det land, hvortil du importerer varerne. Hvis vi pådrages et hvilket som helst ansvar på grund af din manglende overholdelse af toldlove og -regler, skal du refundere os fuldt ud for alle tilhørende tab og skader.

7.3 Når vi leverer din ordre. Under bestillingsprocessen vil vi informere dig om, hvornår vi forventer at kunne levere din ordre. Generelt vil ordrer blive leveret så hurtigt som rimeligt muligt, og under alle omstændigheder inden for 30 dage efter vores godkendelse af en ordre. Vi er dog ikke ansvarlige for forsinkede leveringstider som følge af, at forsendelser bliver inspiceret af toldmyndighederne.

Hvis leveringen af din ordre forsinkes af en begivenhed uden for vores kontrol (udover inspektioner af toldmyndighederne), vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt for at informere dig og tage rimelige skridt for at minimere virkningen af forsinkelsen. Forudsat at vi gør dette, er vi ikke ansvarlige for sådanne forsinkelser. Men hvis der er risiko for væsentlig forsinkelse, kan du forbeholde dig retten til at annullere din ordre og få refunderet alle varer, som du har betalt, men ikke modtaget.

7.4 Leveringsadresser. Når du afgiver din første ordre hos os, forbeholder vi os retten til at levere den til den adresse, der er registreret på kortholderen på det kredit- eller betalingskort, der blev brugt til at foretage betalingen, uanset eventuelle alternative instruktioner. Efter din første ordre kan du bede os om at levere til en sekundær adresse Vi forbeholder os retten til at levere til den sekundære adresse eller til den adresse, der er registreret til kortholderen på det kredit- eller betalingskort, der blev brugt til at foretage betalingen. Så længe vi leverer ordren til en af disse adresser, accepterer du, at vi har leveret ordren til dig.

7.5 Hvis du ikke er på adressen, når din ordre leveres. Hvis ingen er tilgængelig på adressen til at tage imod levering, og din ordre ikke kan leveres gennem din postkasse, vil vores kurerer efterlade dig en seddel, der informerer dig om, hvordan du omarrangerer leveringen eller afhenter din ordre fra en lokal afdeling. Vi vil ikke følge nogen instruktioner, som du efterlader på din adresse, for eksempel en seddel på din dør, fordi vi ikke vil kunne bekræfte, at dette var en ægte seddel efterladt af dig.

Hvis du ikke omarrangerer levering eller afhenter din ordre fra et leveringsdepot inden for rimelig tid, kontakter vi dig for yderligere instruktion. Under sådanne omstændigheder forbeholder vi os retten til at opkræve dig for lageromkostninger og eventuelle yderligere leveringsomkostninger. Hvis vi på trods af vores rimelige indsats ikke er i stand til at kontakte dig eller ændre levering eller afhentning, kan vi annullere din ordre i henhold til afsnit 9.

7.6 Hvis vi ikke kan få adgang til ejendommen. Hvis du ikke giver os adgang til ejendommen for at levere din ordre (og du ikke har en god grund til dette), kan vi opkræve yderligere gebyrer og/eller annullere din ordre i henhold til afsnit 9.

7.7 Hvis du ikke modtager din ordre. Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 14 dage efter afsendelse, bedes du kontakte customerservices.denmark@mandmdirect.com og give tilstrækkelige oplysninger til, at vi kan identificere dig og den ordre, som du henviser til. Vi kan derefter sende dig et annullerings brev, som du skal udfylde og returnere til os. Hvis vi efterfølgende finder den manglende ordre, sørger vi for levering. Men hvis vi inden for 14 dage ikke kan finde den manglende ordre, vil vi spørge dig, om du vil have os til at levere tilsvarende varer til dig (forudsat at de stadig er på lager), eller om du ønsker at annullere ordren. Hvis du ikke inden for en rimelig periode bekræfter, hvilken mulighed du foretrækker, annullerer vi ordren.

7.8 Suspenderet levering. Vi kan suspendere leveringen af en ordre:

  • for at håndtere tekniske problemer eller foretage mindre tekniske ændringer af varerne;
  • for at foretage ændringer i varerne for at opfylde relevante love eller regler;
  • på grund af ændringer, du har anmodet om i din ordre (se afsnit 5);
  • for at afgøre, om du køber varer fra os med den hensigt at videresælge dem (se afsnit 4.7);
  • hvis din betaling er tilbageholdt, mens svindelkontrol udføres; eller
  • hvis vi med rimelighed mener, at du har undladt at overholde disse vilkår og betingelser.

Vi vil normalt informere dig, hvis vi suspenderer leveringen af din ordre, medmindre problemet er akut eller en nødsituation. Under sådanne omstændigheder kan du annullere din ordre, og vi refunderer alle beløb, du har betalt på forhånd.

7.9 Ubegrænset Levering. For et engangbeløb på DKK120 får kunder gratis levering på alle ordrer i et år. Bemærk dog, at følgende servicevilkår vil gælde ud over alle andre relevante forbehold inden for disse vilkår og betingelser:

  • betaling af gebyret på DKK120 giver Ubegrænset Leverings kunder ret til Ubegrænset Levering;
  • Ubegrænset Levering købt på www.stylepit.dk er kun tilgængelig for kunder bosat i Danmark. Det kan ikke bruges på andre internationale MandM-websteder;
  • Ubegrænset Levering er kun tilgængelig for kunder, der køber varer til privat brug. Kunder, der køber varer med den hensigt at videresælge dem, har forbud mod at tilmelde sig denne service, og Stylepit forbeholder sig retten til at annullere Ubegrænset Levering for enhver kunde, der foretager ikke-personlige køb. Under sådanne omstændigheder vil der ikke være nogen tilbagebetaling af Ubegrænset Levering gebyret;
  • Stylepit forbeholder sig retten til at opsige en kundes Ubegrænset Levering efter eget skøn og uden varsel eller tilbagebetaling. Hvis dette er tilfældet, giver vi dig skriftlig besked; og
  • Ubegrænset Levering kunder kan til enhver tid annullere tjenesten, men du vil kun modtage en refusion, hvis du ikke har gjort brug af tjenesten. Du vil heller ikke være berettiget til at benytte denne service i de følgende 12 måneder. Men hvis vi annullerer din Ubegrænset Levering service af andre årsager end ovenstående, refunderer vi dig et forholdsmæssigt beløb af gebyret.

8. Din ret til at annullere en ordre

8.1 Når du annullerer din ordre. Du kan annullere en ordre:

  • hvis der er noget galt, dvs. vi har sendt dig defekte, forkert beskrevne eller ukorrekte varer (se afsnit 2.2);
  • på grund af vores handlinger (se afsnit 8.2); eller
  • fordi du har fortrudt (se afsnit 8.3).

For klarhedens skyld påvirker intet i disse vilkår og betingelser dine juridiske rettigheder.

I alle tilfælde, hvor du annullerer en ordre, efter du har modtaget varerne, skal du returnere varerne til os. For yderligere information, se venligst vores returneringsvejledning.

8.2 Annullering af en ordre pga. vores handlinger. Hvis du ønsker at annullere en ordre af en af nedenstående årsager, vil vi efterkomme og refundere dig fuldt ud for varer, der ikke er blevet afsendt. Du kan også være berettiget til erstatning. Årsagerne er:

  • vi har ændret varerne på en måde, som du ikke er enig i (se afsnit 6.1);
  • vi har fortalt dig om en ændring af disse vilkår og betingelser, som du ikke er enig i (se afsnit 1.3);
  • vi har fortalt dig om en fejl i prisen på de varer, du har bestilt, og du ønsker ikke at gennemføre ordren (se afsnit 4.4);
  • der er risiko for, at leveringen af varerne kan blive væsentligt forsinket på grund af hændelser uden for vores kontrol (se afsnit 7.3);
  • levering af varerne forsinkes af tekniske årsager i en periode på mere end 30 dage (se afsnit 7.8); eller
  • vi har gjort noget galt.

8.3 Udøvelse af fortrydelsesret. For de fleste varer købt online har du en juridisk ret til at ombestemme dig inden for 14 dage efter modtagelsen ("fortrydelsesfristen") og modtage en refundering. Vi anvender dog en mere generøs fortrydelsesperiode på 28 dage. I løbet af året og efter vores skøn kan vi forlænge denne returneringsperiode yderligere (f.eks. op til jul). For den aktuelle information til enhver tid, se venligst returnerings vejledningen.

Varer, der er undtaget fra denne ret, er:

  • varer, som er blevet uadskilleligt blandet med andre varer efter levering.

Derudover gælder følgende vilkår:

  • medmindre varerne er defekte eller forkert beskrevet, eller vi har sendt dig de forkerte varer (se afsnit 2.2), er du ansvarlig for at betale omkostningerne ved returneringen; og
  • hvis din overdrevne håndtering af varerne har forårsaget skade, kan vi reducere din refundering, som afspejler en eventuel reduktion i varens værdi. Ligeledes, hvis vi refunderer dig den oprindelige pris, før vi er i stand til at inspicere varerne og senere opdager, at du har håndteret dem på en uacceptabel måde, der har forårsaget skade, vil du blive bedt om at betale et passende gebyr.

8.4 Sådan refunderer vi dig. Når vi refunderer dig, vil vi bruge samme metode, som du brugte til betaling. Tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt, og senest 14 dage efter, at varerne er returneret til os.

8.5 Toldangivelse. Når du returnerer varer til os i overensstemmelse med den proces, der er beskrevet i vores returpolitik eller ved brug af en returlabel, som vi evt genererer specifikt til dig, vil en toldangivelse formular ikke være nødvendig. Men i andre tilfælde, kan du blive bedt om at udfylde en toldangivelsesformular og vedhæfte den på ydersiden af din pakke, før du sender den til os. I tilfælde af, at du ikke udfylder erklæringsskemaet korrekt, og vi pådrager os en bøde eller lider andre tab eller skader, er du ansvarlig for at kompensere os fuldt ud.

9. Vores ret til at annullere en ordre

9.1 Årsager til annullering. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre eller varer i en ordre af følgende årsager:

  • vi trækker varerne tilbage fra salg inden afsendelse til dig;
  • din betaling bliver afvist af din kreditkortudbyder eller bank, eller du på anden måde ikke opfylder vores sikkerhedsprocedurer;
  • alle varer i din ordre er udsolgt;
  • du giver os ikke inden for rimelig tid oplysninger, der er nødvendige for, at vi kan behandle din ordre;
  • du giver os ikke inden for en rimelig tid tilladelse til at vi kan levere en ordre til dig;
  • vi kan påvise, at du køber varer hos os med den henblik på at videresælge dem (se afsnit 4.7);
  • du er under 16 år gammel;
  • du beder os om at levere til et land, som vi ikke leverer til;
  • du misbruger vores hjemmeside, eller noget indhold, billeder eller materiale på vores hjemmeside, i henhold til afsnit 12;
  • du opfører dig på en krænkende eller stødende måde over for vores personale; eller
  • du overholder ikke disse vilkår og betingelser.

9.2 Refundering ved annullering. Hvis vi annullerer en ordre af en af årsagerne angivet i afsnit 9.1, refunderer vi alle penge, du har betalt for varer, som vi ikke har leveret, dog forbeholder vi os retten til at fratrække rimelige gebyrer i forbindelse med kompensation for eventuelle nettoomkostninger opstået som følge af, at du for eksempel ikke overholder disse vilkår og betingelser, dit misbrug af denne hjemmeside mv.

10. Vores ansvar for tab eller skade, som du er blevet pådraget

10.1 Forudsigelige tab og skade. Hvis vi ikke overholder disse vilkår og betingelser, er vi ansvarlige for ethvert tab eller skade, du lider, som er forudsigelig, dvs. tab eller skade, som er indlysende for både dig og os, for eksempel potentielt tab eller skade, som du specifikt har fremhævet for os under bestillingsprocessen. Vi er ikke ansvarlige for tab eller skader, der er uforudsigelige.

10.2 Begrænsninger og undtagelser. Vi udelukker eller begrænser på ingen måde vores ansvar over for dig, hvor det ville være ulovligt at gøre det. Dette omfatter ansvar for død eller personskade forårsaget af vores uagtsomhed eller uagtsomhed fra vores medarbejdere, agenter eller underleverandører; for bedrageri eller svigagtig urigtig fremstilling; for krænkelse af dine juridiske rettigheder i forhold til varerne, herunder din ret til at modtage varer, som er (i) som beskrevet og matcher de oplysninger, vi har givet dig, (ii) i henhold til enhver prøve eller model set eller undersøgt af dig, (iii) af tilfredsstillende kvalitet, (iv) egnet til et bestemt formål, der er gjort bekendt for os, (v) leveret med rimelig dygtighed og omhu og (vi) fri for defekter som defineret af Consumer Protection Act 1987.

10.3 Andre tab. Vi er ikke ansvarlige for, at en tredjepart får uautoriseret adgang til din online-konto og afgiver en ordre hos os, medmindre dette er et resultat af et bevist databrud, som var forårsaget af vores manglende tilfredsstillende beskyttelse af vores systemer. Det er således dit ansvar at holde din e-mailadresse, kontologin-oplysninger og adgangskode sikker og beskyttet, og vi vil behandle alle ordrer, som vi modtager fra din konto, som sendt eller godkendt af dig.

Ligeledes er vi ikke ansvarlige for forretningstab, da vi kun leverer varer til kunders personlige, egen og private brug, og derfor har vi intet ansvar, hvis du videresælger varer med fortjeneste.

11. Andre vigtige vilkår

11.1 Overførselsrettigheder. Vi forbeholder os retten til at overføre vores rettigheder og forpligtelser i henhold til disse vilkår og betingelser til en anden organisation. Vi vil informere dig skriftligt, hvis dette sker, og vi vil sikre, at overførslen ikke påvirker dine lovbestemte rettigheder. Hvis du er utilfreds med overførslen, kan du kontakte os inden for 30 dage for at annullere eventuelle udestående ordrer, og vi refunderer dig alle betalinger, du har foretaget på forhånd for varer, der ikke er leveret.

Du må dog kun overføre dine rettigheder eller forpligtelser i henhold til disse vilkår og betingelser til en anden person, hvis vi på forhånd er indforstået med dette skriftligt, undtagen hvor du overfører dine rettigheder i henhold til vores 28-dages returpolitik til en person, der har erhvervet varerne fra dig. Uanset sådanne tilfælde kan vi kræve, at den person, som dine rettigheder er blevet overdraget til, fremlægger rimeligt bevis for, at de nu er den retmæssige og lovlige ejer af varerne.

11.2 Tredjepartsrettigheder. Enhver salgskontrakt er mellem dig og os. Ingen anden person har ret til at håndhæve nogen af dennes vilkår og betingelser, undtagen i forhold til vores 28-dages returpolitik (se afsnit 11.1).

11.3 Lovlighed. Hver af sektionerne i disse vilkår og betingelser fungerer separat. Hvis en domstol eller anden relevant myndighed beslutter, at et af dem er ulovlig, forbliver de resterende afsnit i fuld kraft og virkning.

11.4 Håndhævelse. Hvis vi ikke straks insisterer på, at du tager de nødvendige skridt som følge af disse vilkår og betingelser, er du stadig forpligtet til at overholde, og det vil ikke forhindre os i at tage skridt mod dig på et senere tidspunkt. For eksempel, hvis vi kan påvise, at du køber varer fra os med den hensigt at videresælge dem, og vi accepterer din ordre, kan vi stadig foretage enhver af de handlinger, der er tilladt i henhold til afsnit 4.7 på et senere tidspunkt.

11.5 Begivenheder uden for vores kontrol. Vi er ikke ansvarlige for fejl forårsaget af en hændelse uden for vores kontrol, herunder uden begrænsning, stridsspørgsmål fra tredjeparter, civil uro, optøjer, invasion, terrorangreb eller trussel om terrorangreb, krig (uanset om det er erklæret eller ej) eller trussel. eller forberedelse til krig, brand, eksplosion, storm, oversvømmelse, jordskælv, nedsynkning, epidemi eller anden naturkatastrofe eller svigt af offentlige eller private telekommunikationsnetværk eller umulig brug af jernbaner, skibsfart, fly, motortransport eller andre offentlige transportmidler eller privat transport.

11.6 Gældende lov. Disse vilkår og betingelser er underlagt engelsk lov, du er derfor forpligtet til, at anlægge sag ved de engelske domstole. Vi anerkender også relevante lokale love og direktiver, dette gælder bl.a. The EU New Deal for Consumers. Mere specifikt vil gøre vores kunder opmærksom på, at denne hjemmeside overholder den danske forbrugerlov, ved at give en klar og forståelig information om de varer vi sælger. Hjemmesiden informere desuden forbrugere omkring andre vigtige emne såsom:

  • Hvem vi er
  • Hvordan du kan kontakte os, samt kundeservice efter køb af en varer
  • Betalingsbetingelser (se afsnit 4,5)
  • Levering, levering oplysninger samt den tid vi det tager os, at levere en varer til dig (se afsnit 7)
  • Retten til at annullere din ordre (se afsnit 8)
  • Omkostningerne forbundet med, at returnere din vare til os (se venligst 2,2, 8,2 og 8,3), og
  • Vilkår vedrørende brugen af denne hjemmeside (se afsnit 12).

12. Brug af vores hjemmeside

12.1 Vilkår. Ved at bruge vores hjemmeside bekræfter du, at du accepterer vilkårene i dette afsnit 12. Hvis du ikke accepterer disse vilkår, må du ikke bruge vores hjemmeside.

12.2 Hjemmesideopdateringer. Vi opdaterer løbende vores hjemmeside og ændrer dens indhold. Eventuelle ændringer af varer eller disse vilkår og betingelser behandles af henholdsvis afsnit 6.1 og 1.3.

12.3 Nøjagtighed og tilgængelighed. Vi udviser al rimelig omhu for at sikre, at vores hjemmeside er nøjagtig, men vi kan ikke garantere, at den eller noget indhold på den vil være fuldstændig fri for fejl eller udeladelser.

Vi garanterer ikke, at vores hjemmeside altid vil være tilgængelig, eller at du vil kunne bruge den uden afbrydelser. Adgang til vores hjemmeside er tilladt på midlertidig basis, og vi kan suspendere eller trække hele eller dele af vores hjemmeside tilbage uden varsel. Vi er ikke ansvarlige for tab eller skader, du bliver pådraget, hvis vores hjemmeside er utilgængelig på noget tidspunkt.

12.4 Lovlig brug af vores hjemmeside. Du må kun bruge vores hjemmeside til lovlige formål. Du må ikke bruge vores hjemmeside:

  • på nogen måde, der overtræder enhver gældende lokal, national eller international lov eller regulering;
  • på nogen måde, der er ulovlig eller svigagtig, eller som har et ulovligt eller svigagtigt formål eller virkning;
  • med det formål at skade eller forsøge at skade mindreårige på nogen måde;
  • for at transmittere eller fremskaffe afsendelse af enhver uopfordret eller uautoriseret reklame- eller salgsfremmende materiale eller enhver anden form for lignende opfordring (spam); og
  • til bevidst at overføre data, sende eller uploade noget materiale, der indeholder vira, trojanske heste, orme, tidsbomber, tastetryksloggere, spyware, adware eller andre skadelige programmer eller lignende computerkode, der er designet til at påvirke driften af computersoftware eller -hardware negativt.

12.5 Immaterielle rettigheder. Vi er ejere af alle intellektuelle ejendomsrettigheder til vores hjemmeside og til billeder og materiale offentliggjort på den. Disse billeder og materialer er beskyttet af internationale love om ophavsret. 'Stylepit', 'MandM Direct' og vores logoer er vores varemærker. Alle rettigheder er forbeholdt. Du må ikke bruge billeder eller materiale fra vores hjemmeside til kommercielle formål, for eksempel reklame for varer, som du har købt hos os til videresalg på andre hjemmesider.

12.6 Links. Du må oprette et link fra din egen hjemmeside til vores hjemmesides startside (men ikke til nogen anden side på vores hjemmeside), forudsat, at du gør det på en måde, der er retfærdig og lovlig og ikke skader vores omdømme eller drager fordel af det. Du må ikke angive nogen form for tilknytning, godkendelse eller godkendelse fra os af dig eller din hjemmeside, medmindre vi har aftalt skriftligt med dig. Du må ikke 'frame' vores hjemmeside på nogen anden hjemmeside.

12.7 Tredjeparts Varemærker. Vi bruger tredjeparts varemærker på vores hjemmeside med det formål at beskrive og identificere de varer, som vi sælger på vores hjemmeside. Vi er ikke associeret, forbundet med eller tilknyttet ejerne af nogen tredjeparts varemærker, vi bruger på vores hjemmeside, og støtter ikke deres forretninger eller produkter.

13. Gavekort

13.1 Gavekort, der tidligere er købt på www.stylepit.dk, udløber senest den 28. februar 2025. Hvis du ønsker at bruge et gavekort til betaling af varer, skal du kontakte os på customerservices.denmark@mandmdirect.com.

Vær den første til at høre om vores bedste tilbud, største besparelser og nye varer ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev i dag!