MandM Direct FAQs

Velkommen til MandM Direct ofte stillede spørgsmål sektion. Hvis du ikke kan finde svaret du søger, kontakt os, så hjælper vi med glæde!

Alt du skal gøre er, at udfylde returneringsseddelen på din følgeseddel med tydelig angivelse af hvilken vare du vil returnere. Vi vil derefter tilbagebetale det beløb, som oprindeligt blev trukket på dit betalingskort. Hvis du har forlagt din følgeseddel, skal du blot vedlægge et følgebrev med dit fulde navn og adresse sammen med dine krav.

For at returnere din pakke til os, benyt da dit lokale postvæsen og spørg efter standard leveringsservice. Husk at sikre dig, at du vælger ekstra erstatning, hvis det er muligt - dette vil sikre, at du er tilstrækkeligt dækket i tilfælde af, at din pakke går tabt under transporten .Vi vil med glæde refundere prisen på din porto, hvis den vare du returnerer, er defekt eller er blevet sendt et forkert sted hen. MandMDirect kan ikke holdes ansvarlige for returvarer, der er gået tabt i posten. Derfor bedes du gemme din kvittering, som bevis for portoen.

Vi har en returneringspolitik, den er 60 dage. Vi håber du elsker dine varer, men hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den til os inden for 60 dage efter modtagelse af pakke.

Bemærk venligst, at vi ikke kan refundere undertøj, piercing smykker eller badetøj til mænd / drenge og damer / piger.

Vi har droppet papiret! Det betyder, at din leveringsbesked, der indeholder oplysninger om bestilling og returneringer, bliver sendt i en e-mail til dig i stedet for at være med i pakken.

For at se din leveringsbesked skal du tjekke din leverings-e-mail. Det er den e-mail, der blev sendt til dig, da din pakke forlod vores lager.

Desværre tilbyder vi ikke længere produktudveksling. Hvis du returnerer en uønsket vare, udsteder vi en tilbagebetaling. Foretag venligst en anden ordre, hvis du har brug for en anden størrelse.

Bare rolig - bare tilføj en note med dine tilbagevendende varer, der bekræfter dit fulde navn, adresse og fortæl os, om du vil have en tilbagebetaling eller ombytning.Vi beklager, at en af de varer, du har modtaget, ikke er det, du bestilte - kontakt vores kundeserviceteam, som vil være i stand til at undersøge problemet. Du skal fortælle os inden for 48 timer efter modtagelsen af din pakke, så vi hurtigt kan løse problemet for dig.

Bare rolig - tilføj bare en note med dine tilbagevendende poster, der bekræfter dit fulde navn, adresse og ordrenummer.

Returneringer kan tage op til 14 arbejdsdage at blive modtaget af os. Når den er modtaget, sigter vi mod at behandle alle returneringer inden for 7 arbejdsdage. Du modtager en e-mail for at fortælle dig, når dette er gjort, og tilbagebetalingen er udstedt. Tillad venligst 7 arbejdsdage, før tilbagebetalingen når din originale betalingsmetode.

Af hygiejneårsager kan vi desværre ikke acceptere følgende varer tilbage for tilbagebetaling:

  • Undertøj
  • Herre og drenge badetøj
  • Dame og piger badetøj (hvis beskyttelsesmærkaten er fjernet)
  • Piercing smykker

Det er meget usandsynligt, at dette ville ske, men behold venligst din kvittering som bevis for, at du har returneret dine varer til os. Da vi ikke kan holdes ansvarlige for eventuelle ting, der mangler, skal du have din kvittering for at kunne gøre krav på din manglende pakke fra kureren.

Returneringsadressen er:
Returns Department, MandM Direct, Moreton Business Park, Moreton-on-Lugg, Hereford, HR4 8DS, United Kingdom